My Kid

My Kid

miercuri, 20 iulie 2011

Viitor










Doamne ce-as vrea sa fiu tigan...As vrea sa fiu tigan privind prin ochii omului de rand care este discriminat la greu de proprii semeni. As dori sa fiu tigan pentru ca nu trebuie sa ma spal, altii trebuie sa-mi suporte duhoarea in autobuz, in scoli, in spitale. As vrea sa fiu tigan ca sa nu trebuiasca sa ma dau la o parte din calea nimanui, ci altii din a mea. As vrea sa fiu tigan pentru a-mi permite sa-ti fut un par in moalele capului si cand ma aresteaza sa urlu "discriminare". As vrea sa fiu tigan ca sa nu fiu nevoit sa platesc taxe, lasa sa plateasca prostii. As vrea sa fiu tigan ca sa pot sa ragai si sa ma pis in mijlocul strazii fara sa-mi pese daca voi fi privit urat sau nu. As vrea sa fiu tigan pentru a ma bucura de conditiile integrarii, sa-mi dea statul casa numai sa plec de unde-mi fac veacul prin buruieni si mizerii. As vrea sa fiu tigan ca sa pot sa cant in troleibuz si sa mai si iau bani pe chestia asta. As vrea sa fiu tigan ca sa pot cere despagubiri statului pentru Holocaustul tiganesc pe care l-au suferit strastrastra bunicii mei. As vrea sa fiu tigan ca sa pot fi rege si imparat, ca sa nu platesc nici gaz, nici curent pentru palatele mele tiganesti si nimeni sa nu-mi poata face nimic, ca sa pot angaja romani pe post de soferi, sa pot sa stau cu cortul pe orice bucatica de iarba care-mi iese in fata. As vrea sa fiu tigan ca sa fac orice doresc cu o teama minima fata de faptul ca voi fi prins; ca sa nu am buletin, ca sa nu ma gaseasca nimeni, ca sa pot avea orice nume si domiciliu doresc. As vrea sa fiu tigan ca sa fiu pupat in cur de Uniunea Europeana, sa va fac de ras pe oriunde merg si sa ma doara-n cot.
As vrea sa fiu tigan ca sa va asimilez pe voi, pe restul cretinilor patetici care ma acceptati, ca doar si eu sunt om, in idiotenia voastra primara si ma priviti cu ingaduinta cand fac toate cele de mai sus, sa ma uit ranjind in ochii vostri si sa va scuip in fata dupa ce va violez mamele si va omor fratii, dupa ce va dau foc la casa si va bat tatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu