My Kid

My Kid

miercuri, 20 iulie 2011

Nihil Sine Deo.

N-am sa inteleg niciodata de ce popii cer bar de la rude ca sa ingroape mortu'. Sau de ce, cer bani de la parinti ca sa boteze copilu'. Pai asta nu e un fel spaga pe care o dai la doctor? Popa n-a depus un juramant sau ceva prin care promite solemn c-o mana pe Biblie si cu cealalta pe scula sa sa-l slujeasca pe D-zeu si sa renunte la pacatele lumesti? pai si daca da, inmormantarea unui amarat care-a dat coltu' nu e tot un serviciu in slujba lui D-zeu care-si intareste astfel armata de credinciosi? Botezul unui copil nu este tot un omagiu adus lui D-zeu prin care inca unul i se inroleaza in armata? Ca de obicei se dadea spaga sa NU se faca armata, deci popa ar trebui sa-l inmormanteze pe ala cu forta la o adica si sa impinga pruncul in apa, vrea- nu vrea. Nu vrei sa fii inmormantat? Sari cu banu. Nu vrei sa fii botezat asa cum e logic ? Plateste-ma.
Pai datoria aia morala si spirituala unde e? Daca maine ar aparea o lege de la Vatican prin care tot copiii botezati sunt excomunicati si toti mortii bagati in groapa de popa vor fi condamnati la eternele flacari ale iadului, serpii astia batrani ar incepe sa incaseze dublu ca n-o faca.
Pana la urma, omul ar trebui sa aiba o relatie speciala cu Dumnezeu. O relatie in primul rand de respect si nu una de mituitor si mituit. Si sunt convins ca multe persoane au o astfel de relatie, dar majoritatea prefera intermediarii astia imbracati in negru, care sunt ca un fel de agentii imobiliare: daca vrei sa-ti vinzi apartamentul platesti mai mult.

3 comentarii:

  1. auzi...mi-am adus aminte de o...o poveste sa-i spun. inainte de asta, tin sa te anunt ca nu ma pricep la religie..la cutume..obiceiuri si alte chestii din astea...dar...e o poveste..ca oamenilor care mor si care sunt dusi la groapa li se pun pe ochi doi banuti...pentru vama...adica...ca sa poata sa treaca dincolo, ca sa fie primit trebuie sa plateasca. sufletul calatoreste peste o apa...si e un nene acolo, pe malul celalalt, care ii cere bacsis ca sa-l lase sa acosteze in port...nu stiu daca e o traditie pur romaneasca..dar..asta spune multe :)apropo de postarea ta

    am intalnit la viata mea atatia preoti incat...as putea scrie o carte despre ei...popi din penitenciare, popi de la tara, de la sate si orase, din bucuresti..popi care nu mai erau popi...popi care..vai de capul meu ce lume pestrita! am reusit sa-mi fac o parere in timp. si mi-e scarba numai cand aud de ei. da, ai zis bine, se vor a fi niste intermediari intre tine si dumnezeu..dar dumnezeu...e in fiecare dintre noi si noi toti la un loc formam un dumnezeu complet. asta e parerea mea, evident...
    acum, cand scriu, ce crezi ca s-a intamplat? nenorocitii de la electrica au intrerupt curentul..ma crezi sa nu, scriu de pe laptop si la lumina lumanarii :))))) nu are legatura cu popii tai sau ai mei dar...cine stie...se spune ca dzeu nu da cu paru :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai era un obicei de genul asta,pe la greci. In antichitate. Si mie mi-a picat curentul sapt trecuta pe la 1 noaptea si-am dormit pana pe la 11 a doua zi cu toate luminile aprinse in casa...Am citit ca-ti place si punk? Incearca Dropkick Murphys - irish punk si spune-mi te rog de-ti e pe plac :)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=ywX3vZaE7Hc&feature=related
    asta imi place. stilul e diferit de ce am ascultat pana acum...ceva nou..influentele irish..m-as ridica de la masa sa topai. putin...:)

    http://www.youtube.com/watch?v=9VIVSHOQboo
    aici imi place foarte mult vocea solistului ragusita parca de prea mult tutun si alcool..dar e destul de lenta pentru mine. as asculta-o doar cand as fi foarte beata, nu m-as mai putea ridica in picioare si m-as multumi leganandu-ma stanga dreapta pe scaun :D

    http://www.youtube.com/watch?v=fz-uvWD1AYQ&feature=related
    iar asta e super!!!!! vreau in vama veche!!!!!!

    am inchis laptopul aseara ca ramasesem fara baterie, evident. s-a intrerupt curentul la 8 jumate si i-au dat drumul pe la 10 jumate..deja adormisem. cand s-a aprins lumina a inceput sa zbiere televizorul...

    http://www.youtube.com/watch?v=227m9lw5CcI
    uite ce ascult cateodata..

    RăspundețiȘtergere