My Kid

My Kid

joi, 23 februarie 2012

Temistocle raspunde

Draga fa Andreea Tonciu.
Io am vazut la viata mea multe pizde cu fatza, intr-adevar - de pizda.
Tu nu semeni cu nici una dintre ele. Tu esti ceva cu adevarat special.
Io cred ca atunci cand D-zeu s-a cacat s-a gandit:
"De data asta vrea sa fac ceva de neegalat ca sa nu mai vina muistu ala de Darwin cu teoriile lui evolutioniste. Vreau sa fac ceva care sa puna capat speculatiilor imbecile cum ca omul se trage din maimuta. Vreau sa fac ceva ata de special incat nimeni sa nu mai considere vreodata ca OMUL ar avea ca stramos vreo forma de viata, oricat ar fi ea cat de diforma si inapoiata. Ceva care sa dovedeasca ca omul poate avea si origini de cacat"
Si asa ai aparut tu. Nu te-as fute nici sa ma platesti, invata sa te exprimi mai intai si sa nu injuri - io-mi permit ca am coaie si un nas de o marime normala.
Eu stiu ca tu nu esti transexual dar jur ca de cate ori iti vad mecla nu ma pot gandi la altceva decat la un barbat epilat si cu pizda sau la o femeie paroasa si cu pula, ceea ce in mare e cam acelasi lucru.
Iubita mea Tonciu, esti atat de urata incat pana si dupa o sticla de whiskey, penisul imi fuge-n jungla urland "vreau mai bine o maimuta, vreau mai bine o maimuta". Mai degraba l-as fute pe E.T. decat sa-ti vad nasul apropiindu-se de buricu' meu.
Stai linistita: desi eu te-am refuzat, imbecili care sa te doreasca se vor gasi mereu. Poti incerca sa iti trimiti poze ginecologice la cancan.tv sau ceva ca in mod cert, in cele din urma Pinnochio va incerca sa minta atat de mult incat sa spere ca te va depasi.
Sper sa nu gasesti epistola mea ca fiind jignitoare.
Ce stima, respect si cam tot ce pot vomita,
al tau,
Temistocle. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu