My Kid

My Kid

joi, 16 februarie 2012

Scrisoare catre Temistocle.

Am primit o scrisoare pe adresa redactiei, adresata lui Temistocle.
Era scrisa de mana - un scris stricat ca de copil oligrofren insa textul m-a emotionat in asa hal incat citind-o intr-o seara friguroasa de ianuarie, in fata unui semineu ale carui flacari tremurau precum ploapele-mi citind acele randuri, mi s-a scurs o lacrima din pula:

"Draga si stimate Temistocle. Am citit pataniile tale cu Sanziana fata aia care de fapt ierea baiat. Tu nu esti un taran ca ala cu masina aia care are un nume spaniol gen Marianni sau ceva tu esti un dulce si imi place stilul tau misogin si nu am sa iti zic niciodata "dute-n pula mea" cum iam zis la taranu ala care m-ia zis ca sunt o oala cu nas si care m-ai demult ma facut "nas-oala".  I-mi pare rau, regriet nespus ca spiritu-ti atat de maiestuos a suferit in asa hal din cauza unui transvestit care ierea fata aia.  Asa ca teas ruga daca te lasa inima care o ai si care stiu ca bate in pieptu tau si care stiu ca e mareata, te implor, lasama sa petrecem o noapte amandoi Temi. A-s dori sa iti transmit pe aceasta cale ca o sug si mai bine decat media obositelor de care poate ai si auzit pe le teveu si desi chipul meu tear putea  pacali eu nu sunt un transvestit
A ta,
Andreia Tonciu.

Am lacrimat si in acelasi timp mi-am dat seama ca pana si porcul ala misogin care e Temistocle merita mai mult, mult mai mult. Cum ar fi, de exemplu, sa se insoare cu o carapace sparta, de broasa testoasa sau sa reguleze un starv putrezit de marmota octogenara si senila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu