My Kid

My Kid

marți, 14 februarie 2012

Boycott April 1st !

Monica Tatoiu a declarat ca NU il va actiona in judecata pe maruta pentru farsa pe care acesta a incercat sa i-o faca luandu-i masina din fata casei. Insa, dupa cum sustin unele surse apartinand de grupul Anonymous, autotstiutoarea a declarat ca a fost traumatizata de aceasta experienta si nu se va opri aici, dorind sa elimine pe viitor astfel de apucaturi barbare. Conform Anonymous, ea va depune o motiune la Parlamentul European si va depune plangere la Curtea Europeana de Justitie pentru scoaterea in afara legii si din calendar a zilei de 1 aprilie.
"Este neconstitutional ca milioane de oameni sa sufere in urma farselor facute in aceasta zi nefasta. Violeaza pregnant dreptul la intimitate si dreptul la a stii adevarul clar si concis, fara a fi influentat de atitudini si/sau replici rautacioase si pizmase. Nu este posibil ca in 2012, intr-o tara europeana sa se petreaca astfel de abominatii" a mai declarat Monica Tatoiu. De exemplu, imaginati-va ca pe 1 aprilie primesc telefon dat cu buna stiinta pentru a-mi face rau, cum ca 4 televiziuni din Romania si 2 din Statele Unite vor sa particip in acelasi timp la emisiuni live. Si in cele din urma sa fie doar o farsa. Va dati seama ca as putea suferi o profunda trauma? Doar stiti ca sunt ahtiata dupa bagarea in seama iar mapamondul are nevoie de mine pentru a lamuri cate-n luna si-n stele. Nu imi permit sa patesc ceva tocmai acum cand Terra este in situatia in care este. Nu tocmai acum cand sunt gata sa va lamuresc cine l-a omorat pe Kennedy si unde este Jimmy Hoffa". Monica Tatoiu.

In replica, conform acelorasi surse, Maruta a sustinut ca amenda primita de la Politie este nedreapta: " Bagacioasa asta enervanta de Tatoiu e malevolenta si intransigenta. Deunazi am citit  ca unii prin Africa au descoperit o persoana in burta unui crocodil, persoana ce semana cu tatoiu. Asta e peste tot. Oricum, imi pare rau ca s-a ajuns aici insa incercati sa ma intelegeti. Ratingul scade, e criza mondiala, trebuie sa fac glume proaste pentru un ban cinstit. Sunt disperat, am copil mic acasa. Amenda am platit-o din banii pentru lapte praf a lu ala micu'. Doamne, ce-o sa-mi faca nevasta-mea !" a incheiat cu lacrimi in ochi Catalin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu