My Kid

My Kid

miercuri, 5 octombrie 2011

Stiri si iarasi stiri.

Am terminat de vazut mega-super-extra-minunatul-magnificul show vocea romaniei. Cred ca incet-incet se transforma intr-o pepiniera de codosi si tiganci olanescence nesatisfacute. Urmarind baietii veseli care constata cu surprindere ca vocile feminine pe care le aleg corespund asteptarilor lor vis-a-vis de tate mari cu pizde umezite de anticiparea (ambigua) cacacioasa a statutului de V.I.P. precum si libidonosenia feminina a uneia care  a trecut acum vreo 120 de ani, de la statutul de "ce faci, fa!" la titulatura de "madonna de romania" si care constata mai plina de lichid decat delta dunarii, cat de bine arata unul sau altul dintre concurenti, nu pot constata alt lucru.
 Click ne socheaza pana in profundul colonului cu o filmare in care se vede o fantoma intr-un mall din Anglia
Eu zica ca ESTE MONICA TATOIU! Ca in afara de oxigen numai aia e omniprezenta. Noroc ca nu sunt si alegeri ca am fi citit: "Alegeti M Tatoiu in functia de D-zeu. Numai EA stie totul".Cand e cutremur in China, tatoiu vine si ne zice de ce. Cand e decembrie, noroc cu tatoiu ca altfel n-am afla de ce ninge si de ce vine mos craciun. Ca sa nu mai vorbim de teme mult mai exotice, precum ar fi: menopauza, miscarea femininsta incepand din precambrian si evolutia ei pana prin anii 2200 -2300 sau metode de crestere a copiilor (cu toate ca intr-un interviu de-acum cativa ani chiar ea a recunoscut ca a gresit in educatia propriei sale progenituri) 
Tot click, ne socheaza: fetita Danielei Gyorfi a crescut!!!!!! Pai eu le dau sa aleaga ce credeau: ca n-o sa mai creasca deloc, sau c-o sa creasca mica? Au de ales intre astea doua raspunsuri idioate.
 

3 comentarii:

  1. :))))) Neatzaa!!!! Clicku isi saluta cititorii!!! Mai ales pe morocanosi! :)))) mai demult, mai vrut sa scriu si eu nu numai despre tatoiu ci despre toti desteptii care apar la teveu si prin presa cu fiecare ocazie..m-am razgandit pentru ca sigur mi-as fi luat-o dupa ceafa prin redactie. si am mai avut un motiv. daca doamne fereste o sa fiu si eu in postura de a suna un destept din asta sa-mi palavrageasca despre cum creste firul ierbii..si nu-mi raspunde pentru ca am facut misto de el?

    Nu am apucat sa rasfoiesc in dimineata asta ziarul dar voi cauta stirea cu fetita care a crescut. Ca e tare de tot! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Neatza, mere....Am fost cam ocupat, n-am prea avut timp decat pentru cateva injuraturi scuipate printre dinti citind una-alta..:)) Salut si eu click-ul, de aici din San Quentin :)) (postarea nu e cu directie:) doar sunt eu carcotash :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :) neata si tie SQ. m-am gandit ca te-ai prins cu ceva treburi sau ca ti s-a facut lehamite de tot si de toate...nu stiu daca ti-ai dat seama pana acum dar cumva foarte voalat si indirect si eu fac misto de tabloide si inclusiv de mine insami...dar... vreau, nu vreau..sunt bagata in aceeasi oala. si pe bune dreptate.daca ai vedea ce scriu in ziar te-ai lua cu mainile de cap.eu ma iau zilnic.

    RăspundețiȘtergere