My Kid

My Kid

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Amintiri nepieritoare

Acum cativa ani m-a pus mama dracului sa ma duc la un concert de blues&jazz cu una. Ma rog, vb vine "una". De fapt erau doua dar ea nu mi-a spus. Nu ma intelegeti gresit, imi place blues-ul (ma pish pe jazz) si nu concertul in sine m-a deranjat. Doar ca speram si eu ca omul la un concert decent urmat de un vin in bar, de un vino la mine, de un vin la mine si de un futai de zile mari cu urlete care sa trezeasca vecinii pe o raza de 30j de kilometri. In schimb nespalata asta a gasit de cuviinta sa mai aduca o buna prietena, la fel de fada precum marimea hogeacului la care speram sa ajung. Nu puteam sa zic "da-te-n morti, vino singura" ca-mi taiam din start cea mai mica sansa sa-mi duc ratonul la scorbura gaunoasa a veveritei. Asa ca am tacut. Vreo 4 ore. Nu  c-as fi vrut, dar eram atat de inhibat de conversatiilor celor doua maimute, discutii referitoare la copii, fost amanti, actuali pulalali (care din cate am inteles de la ele, credeau ca pct G la femeie se afla intre un buchet de trandafiri si statia de autobuz), viitori amanti si in-perspectiva-viitori alti futangii. Buuuuuuuuuuuuuuuun. Discutia asta a durat o jumatate de ora pana la inceperea spectacolului, 15 minute in pauza si alta 2 ore dupa, ca deh, intelectul nesatios al muierilor astora trebuia sa absoarba mai mult decat propriile lor tampoane intr-o zi abundand de ciclu.
Ceea ce insa, m-a speriat, a fost perioada dintre minutele in care luau pauza de la discutiile despre amici (ca asa-s nefututele- pline de amici precum o curva de latzei). Deci de ce mortii ma-sii au trebuit ele sa-mi strice cheful de 3some?? ca individele nu aratau deloc rau si ma tenta ideea. De atunci mereu m-am intrebat: de ce doua gagici numa bune de a-ti infige pioletul in gaurile lor de pestera calacaroasa, se comporta ca doua cretine, cu urlete guturale de femele-gibon nesatisfacute, in mijlocul concertului? Ulterior mi s-a cam lamurit misterul: pizdele astea doua erau din acelasi oras crepuscular: Bacau. Bine, n-am nimic cu moldovencele, ca in principiu sunt iuti de gura si rele de musca, dar intrebarea era alta: de ce au trebuit sa-mi strige cheful de futut in 3 prin zbierate imbecile? Si raspunsul mi-a venit: pentru ca il cunosteau pe unu din formatie! Il cunosteau atata de bine incat isi puteau aminti doar diminutivul: Marcie sau asa ceva.Ce mama dracului diminutiv de boarfa. Nu conteaza ca ala era ditamai  yeti in lungime de vreo 2 metri si cantarind in jur de vreo 100 de kile. El canta la muzicuta. Bine, acu' la dracu ce sa-i faci daca ma-sa l-a imbracat in rochite pana la 17 ani si natura l-a inzestrat cu talentul unic de a-si pune gura pe o chestie prezentata la orizontala. Nu e vina lui. Pana la urma si DaVinci era poponar dar asta nu l-a impiedicat sa picteze de-ti pica plombele. Dar macar DaVinci nu avea pe langa el o cireada cumpusa din doua vitici care sa se simta obligate sa zbiere atat de rau incat se uitau spectatorii la ele, nu la aia de pe scena.
Un fel de "floricel" pentru un moldovean tampit din bacau, pe care il cheama Florel. Florel sau cum mortii ma-tii te-o mai fi chemand, sa te fut pan-o caci pe ma-ta vie si dornica de pula, ca prin simpla ta prezenta ai dat apa la moara unor nefutute si stricat ceea ce-ar fi putut fi o minunata seara in 5: eu, ele 2 si cele doua pule pe care le am in pantaloni.
Banuiala mea vaga este ca trogloditele alea doua m-au chemat acolo un urma unui complot bine definit si meschin, doar ca sa poata arata ele unuia ca mine, cat de bine a ajuns un consatean de-al lor - si extrapoland - cat de bine au ajuns ele in pizdosenia loc prin cunoasterea unui consatean de-al lor care a ajuns sa cante la muicuta. Pardon, muzicuta.  Partea nasoala e ca, cucuvelele asetea doua sunt educatoare. Nici macar invatatoare, ci educatoare. Meserie frumoasa dealtfel dar numai cand e practicata de persoane sanatoase la cap Asa ca, sa-i fereasca sfantu pe copiii aia din grupa mare, mijlocie sau mica, sa auda tovarasa educatoare vreun cantec in care sa i se para ca e vreun consatean care canta la muzicuta. Or sa ramana cu sechele mititeii. De fapt, cred ca de asta le-au si dat afara din bacau, le-au facut persoane non-grata.
Canta-mi-ati la ceatarna, nespalatele dracu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu