My Kid

My Kid

luni, 17 octombrie 2011

R.I.P.

Nu mi-a placut niciodata intr-un mod aparte, Serban Huidu. Il simpatizam si-mi placea (pe cand ma uitam) emisiunea sa. Ironica si dupa parerea mea, muscatoare, chiar daca carcotasha.
Apoi, Huidu a dat cu capu' intr-un pom cu origini si comportament nazist si era sa moara. Mi-a parut rau de accident ca deh..e simpatic. Acu', Serban Huidu a omorat 3 oameni intr-un accident in care a fost (aparent) vina lui. Lasand la o parte drama celor 3 oameni care au murit nevinovati intr-un accident stupid, ceea ce m-a socat (desi ma asteptam) a fost reactia mai mult decat dezgustatoare a "oamenilor de televiziune" pe care ii simpatizez de cand ii stiu: badea Mircea si meduza rosiatica - Bendeac precum si a  omului cu cap tesit care schelalaie pe la antene in emisiuni tzatzesti de politica - Gadea. Sunt atat de scarbit incat pula mi-a iesit si mi-a cerut permisiunea de a incerca sa faca tripleti cu gura lor. Dar nu i-am permis, tin la mandria ei prea mult.
"Nu pot acum sa ma zbat de grija unuia care a scapat din accident si pe care l-am calificat anterior cu argumente suficiente ca fiind "excesiv de prost". Vad ca se vorbeste cu iz de baba otevista despre ghinion. Este oare o traducere superstitioasa a prostiei? Traditia m-ar obliga sa cred ca da" - badea Mircea.
"«E normal să rămâi afectat după un asemenea accident, la impactul cu un corp tare, creierul e afectat» - mihai bendeac
O las la o parte pe femela-bursuc cu nume de trandafir si prenume de teo ca nici nu ma intereseaza ce-a zis sau n-a zis aia. Paradoxal (ca sa zic asa), cel mai decent comportament si comentariu a venit din partea lui Becali: "Ce părere poate să aibă un om când aude de viaţa a doi oameni că se sfârşeşte. Nu poate să aibă decât să spui Dumnezeu să-i ierte pe oamenii ăia. A intrat pe contrasens... Ne dă Dumnezeu semne". 


Ma badeo mircea cu nume si comportament predestinat unui ciobanas cu doar o oita care e topmodela, ma amaratule de "mare actor" creat dupa chipul, asemanarea si caracterul unui porcusor de lapte rozaliu bendeac, ma ala de l-a folosit Cameron cand a facut conceptul de Aliens cu capsorul ala tesit si fatza aia lugubra de podar cu al doilea servici ca si gropar Gadea, am inteles ca aveti voi ce-aveti cu huidu, ca e competitie, ca nu v-ati inteles, ca va ia peste picior si ca va vine sa va puneti unuia altuia colete capcana sub WC, io inteleg toate astea ca si mie mi-ar placea sa va vad intr-o situatie in care dracu sa fie cea mai buna solutie de salvare pentru voi. Dar io-s doar un om amarat, care-mi permit sa va balacaresc printre prieteni, sa trag la tinta cu tunul in pozele voastre si sa visez posibilitatea ca omul sa moara de mai multe ori ca sa ma distrez ani de zile pe spinarea voastra. Voi, in schimb, sunteti "formatori de opinie" (mai putin bendeac care este doar un mititel cacacios) n-ar fi fost  mai bine sa dati dovada de ceva decenta in sensul ca prea ati comentat ca niste copilasi dintr-un centru de plasament care se bucura ca-s altii intr-o situatie mai nasoala decat a lor?  Voua va pare bine de cacatul in care a intrat huidu. Aia de-au murit, da-i dracului, pana la urma si-au indeplinit rolul de victime colaterale care v-au oferit posibilitatea sa reactionati ca niste tzatze isterice cu pretentii. O reactie mult mai sincera ar fi fost de-ati fi sarit in sus, plini de verva si bucurie, strigandu-va fericirea pentru ca toate urechile imbecililor care va supraliciteaza valoarea sa fie incantate de fantana arteziana de cacat ce-a tasnit dintre falcile voastre: "BAAAAA CE TARE! HUIDU-A BELIT PULA! NE-AM SCOS CA ACUM O SA PUTEM IESI LA RAMPA CU SUBIECT NOU. Asea, ca sa vada lumea cat de tari suntem noi cu reactiile noastre si cat de duri aparatori ai adevarului si-ai obiectivismului suntem noi".
Nu-i iau apararea lui Huidu, de-a fost vinovat, sa plateasca cu varf si indesat si pana nu mai poate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu