My Kid

My Kid

vineri, 14 octombrie 2011

Cum am dat io interviu

Reporterita:  Buna ziua
Io: Aha.
Reporterita: Ce faceti?
Io: Fut buha.
Reporterita: Si e buna?
Io: Nu comentez.
Reporterita: Bine, sa trecem la lucruri mai serioase: aveti blog. Cum de ati luat aceasta decizie cu efecte cosmice ?
Io: M-a enervat monica tatoiu  si m-am gandit s-o injur pe-aici.
Reporterita: De ce v-a enervat?
Io: Il pune in umbra pe Iisus, ca nici el nu se pricepea la atatea lucruri la cate se pricepe obosita aia.
Reporterita:  Nu va e teama ca o sa va actioneze in instanta?
Io: Domnisoara, sa-mi actioneze pula printre falcutele ei de bunicuta, care vorbesc mult si despre orice. Si prost. Oricum blogul e un pamflet si trebuie tratat ca atare. Am mai scris asta.
Reporterita: Va rog sa pastrati un limbaj decent.
Io: O secunda va rog, sa-mi intreb curul daca simte ca asa ar trebui sa fac. Nu, nu simte.
Reporterita: Persistati in a fi vulgar. Care este motivul ? Sunteti frustrat ?
Io: Aha. Sunt. Ca toti imbecilii folosesc cuvantul asta da' habar n-au ce inseamna. De-ar fi sa facem un clasament al expresiilor care exprima cel mai mult starea de taran cu tricou, "esti un frustrat" bate orice record. Intrece chiar si elementul reprezentativ ai neghiobiei.
Reporterita: Care ar fi acela, in opinia dumneavoastra ?
Io: Va rog ceva: 1. nu ma mai luati la persoana a 3-a ca-mi ies bube pe pula. 2.elementul ala e reprezentat de moldovenii in maieu si slapi, care sparg seminte.
Reporterita: Am inteles....deci: bai muie, cu botezatu ce ai ?
Io: E poponar. Stiu, se spune ca in fiecare om e un poponar care vrea sa iasa la iveala. In cazu' lu botezatu - sunt mai multi care deja au intrat in el.
Reporterita: Foarte interesanta teoria ta.
Io: Da.
Reporterita: Dar vad ca ai ceva cu toate vedetele. Nu e nici una care sa-ti placa ?
Io: Elvis
Reporterita: Elvis a murit. Nu stiai ?
Io: Ba da. tocmai de aia imi place. Ca e mort.
Reporterita: Dintre vedetele feminine, exista vreuna cu care-ai vrea sa faci dragoste?
Io: Sa fac dragoste? Vrei sa spui "s-o fut pana ii iese pe urechi?"
Reporterita: Mda.
Io: Sunt mai multe pe care le-as fute dar in moduri diferite. Pe tatoiu as fute-o-n cur cu bormasina. De botezatu nu zic nimic.
Reporterita: Pai botezatu nu e femeie.
Io: Asa crezi tu.
Reporterita: Am inteles. Esti ironic ca o pula.
Io: Tu esti frumoasa ca un cur. Si ai noroc ca nu-s botezatu, ca n-ai mai scapa de mine.
Reporterita: Se vede ca esti cam nemultumit de toate. Se poate spune ca esti carcotas ca un pensionar pensionat pana si de moarte.
Io: Sunt. Da-mi tu un motiv pentru care sa fiu fericit.
Reporterita: Mda nu prea exista...Nici eu nu sunt prea fericita dar' tre sa ma prefac.
Io: Pai de ce sa te prefaci? E mai bine sa fi sincera. Te scuteste de o duzina de kilotone de efort.
Reporterita: Da, cred ca ai dreptate...Mergem sa bem o bere si dupa aia sa ne futem pana imi plang tatele?
Io: Nebuna mica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu