My Kid

My Kid

duminică, 28 august 2011

OZN-uri exista.


In aceasta seara am aflat unul dintre motivele pentru care tiganii sunt discriminati. Asta am aflat-o dintr-o emisiune, de la tanar rom combinat cu vodka si (dupa ochiul stang pe jumatate inchis) combinat si cu o directa la fata. Motivul discriminarii? E simplu:  tiganii sunt discriminati si ostracizati nu pentru ca majoritatea de 98% put de-ti muta nasul, nu pentru ca majoritatea de 98% fura si omoara, nu pentru ca majoritatea de 98% injura si urla-n gura mare pe strazi, dorm in gunoaie si cersesc. Motivul real este saracia. El a cunoscut si tigani care muncesc in strainatate, care si-au finalizat contractul acolo si se intorc, cuminti, la patria mama. Am auzit si eu de astia. Sunt vreo 10 in toata Romania.
El a auzit de tiganii care muncesc in strainatate. Iar noi am auzit despre victimele lor. 
Motivul adevarat al discriminarii, motiv destainuit de tiganusul dotat cu o subtilitate mai mult decat stupida? invidia. Invidia si teama. Conform opiniei aluia, sunt multe cazuri in care tiganii sunt indepartati de teama ca nu cumva sa fure locurile de munca bine platite ale romanilor.
Personal, o imbecilitate mai mare decat asta nu am auzit, dar avand in vedere ca ea provine de la un tigan cu formarea de "istoric" (asa cum a fost prezentat) in varsta de 28 de ani, e de inteles.
In ciuda realitatii, in ciuda istoriei, in ciuda statisticilor, vine un tigan la un director de multinationala si ala ii spune: mai baiete, eu nu te angajez, ca-mi furi locul.
Un sfat pentru minoritatea conlcuitoare: daca vreti drepturi si aprecieri, meritati-le.
Degeaba 2 dintre voi muncesc si alti 1.000 fura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu