My Kid

My Kid

vineri, 5 august 2011

Morarul care converteste Romania.

Acu' vreo doua zile, la minunata emisiune "rai da' buni", papagalul ala de morar i-a avut ca invitati pe ionel de la clejani sau cum dracu' l-o fi chemand si pe nevasta-sa. Povestea el ce povestea, cand deodata aud porumbelul negru: "vrem sa promovam adevarata muzica romaneasca". Mi-am pus cainele sa ma muste de fata-spate de cateva ori si tot nu mi-am revenit. Pai tiganu' e roman? Poate in buletin. Canta tot felul de cacaturi d-alea cu influente orientale, tiganesti, maneliste etc si aia e "muzica romaneasca" ?? Si morar se agita pe-acolo fericit ca o musca fara cap spunand singura chestie pe care se pare c-o stie: "excelent".
Acum...e de inteles ca omul vrea sa faca audienta cu fata aia bucalata de taranus bine hranit. Da' chiar asa....?
Mai mult imi place de marina dina ca aia chicoteste si tace. Mai scoate ea cate-o perla dar cel putin e draguta, are tate mari, te face sa razi si isi vede lungul nasului.
Oricum, bravo morarito ! Dupa promovarea palida si fara succes a unor rebuturi gen "perversu de pe targu ocna", a catorva copilasi mai mult sau mai putin talentati care dadeau din coada de bucurie ca-i baga cineva in seama, dupa demascarea fara mila in stil de Columbo combinat cu Batman a uneia cu tate mari (din pacate  de prin Brasov ) muiere pe care anterior o invitasei in emisiune tot pe post de vedeta, ai ajuns sa sustii din plin "adevaratii" muzicieni romani, adevarati fii de daci inchisi la culoare ce canta pe ritmuri care provoaca sila. Cel putin mie.
Mai jos regasiti o mostra din minunatul folclor romanesc promovat de pasarelele din Clejani, alaturi de injuraturile de rigoare.Poate imi puteti spune daca m-am tampit sau nu, dar asta mi se pare a fi  muzica tiganeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu