My Kid

My Kid

sâmbătă, 13 august 2011

Desfrau ideologic.

Vorbeam cu cineva si nu intelegea mai multe chestii la mine.
1. De ce scrie lumea pe blog, ca doar chestiile astea le vedem si le stim cu totii asa ce rost mai are sa se scrie  despre ele?
2. De ce me enervez ? Ca daca ma enervez (chiar daca aud niste ineptii care ma fac cel putin sa ridic din spranceana precum Cozorici in Stefan cel Mare) e semn rau, dom'ne, ca e aproape sigur ca-s violent. Nu, evident ca nu este un sablon. Este doar un cub pe care-l indesi cu forta intr-un cerc, nu pentru ca acolo ii e locul, ci pentru ca acolo vrei tu sa fie.
Si ultima chestie, care m-a si amuzat putin (recunosc, sunt zambaret din fire) a fost nedumerirea: de ce imi invat cainele sa muste la comanda?. Asa intrebare cred ca nici Maicii Tereza nu i-ar fi trecut prin teasta. Stie sa stea culcat la comanda, sa faca aport, stie comenzi in romana si in rusa (asa-s eu mai original), stie sa faca paza. etc. Faptul ca face toate astea e un nimic, comparativ cu atat-de-negativul sterotip vis-a-vis de rottweiler. Simpla idee ca Rolf al meu ar putea fi  asimilat cu o bruta iar eu cu un cretin care-si invata cainele sa fie in mod gratuit rau , mi-a urcat sangele-n cap. In cele din urma, e rottweiler draga si este prin definitie  caine utilitar si de paza; ce-ai vrea sa-l invat, sa croseteze si sa-l fac sa sune la 112 ? Secretul este ca nu stie sa croseteze dar gabloane stie sa faca. Ceea ce nu stie, este sa se incadreze intre prejudecati stupide inoculate la un ceai cu vecinele de palier. Si nici eu nu stiu sa fac asta.
Hai ca iar ma enervez cand imi amintesc, c-asa-s eu, violent din fire. Noroc ca-mi mai zice cainele: Sefu', las-o si tu mai moale ca ne vede lumea.

3 comentarii:

  1. Ar fi super ca Rolf sa stie sa sune la 112. Asta in cazul in care tu devii atat de violent incat incepi sa musti, sa latri si sa sari la gatul vecinelor de pe palier. iar el saracul sa fie depasit de situatie...sefu, sefu, las-o si tu mai moale ca-ti pun lesa!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))))))))))
    Eh, la vecine nu sar la gat...

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) aaaa...sa-nteleg ca ai preferinte. ok. da ceaiu? cu ceaiu cum ramane?

    RăspundețiȘtergere