My Kid

My Kid

duminică, 17 octombrie 2010

Rectificare Amor in Valea Regilor.

Ma simt obligat oarecum sa revin asupra comentariului "Erotism in Valea Regilor".
Din trei motive:
1. Yuppy !!!!!!!!!am avut dreptate cand am spus ca mica escapada "perversa" (ahhh nebunaticilor) a celor doua exemplare de pensionari, ii va scoate putin din conul de umbra negru precum viitoarea cripta si va da roade, Ce sa veeeeezi !!! Hooppppaaaa o nebunie de bla-bla-uri, Happy Hour in companie zambetului cretin al lui Cretin(mar)uta, stiri ProTv cu deschiderea unei crame minunate la care...wow!!! mare minune ca prietenii actori ai pensionarilor nastrusnici s-au lasat, citez, "asteptati"?????; 
2. revin cu parere de rau si imi pare sincer rau ca am scris urat despre Iurie Darie- nu e vina aeroplanelor ca zboara in ceruri in care aerul e rarefiat si totul e albastru... vazusem privirea cam buimaca (si e putin spus) pe care o etala in poze insa realitatea oglindita in filmarile la crama lui, legata de reactiile sale corporale precum si de faptul ca tovarasa sa de viata e ceva mai fetiscana - fapt ce-o face cu vreo 5 minute mai lucida- astea doua legate de faptul ca pana si fii-su a declarat telefonic ca nu poate pune asta decat pe seama lipsei unui contact puternic cu realitatea, toate astea ma fac sa imi para oarecum rau ca am criticat un biet mos care nu mai prea raspunde de faptele sale, si ma face sa cred ca Iurie Darie a fost o victima corupta a ultimelor sclipiri de nebunie ale consoartei care probabil ca sub influenta unor mici frustari din copilarie a defulat (stiti, cum face WC-ul cand e prea plin) in fata aparatului de fotografiat al lui Fane Jeg (pt ignoranti: asta e unul dintre cei mai apreciati fotografi din Romania, sau, ma rog, a fost).
3. pt cei care au uitat, Valea Regilor e zona aia frumoasa din Egipt unde au fost inmormantati multi faraoni si care se bucura de o mare colectie de mumii.

Oricum pt Iurie Darie, in cazul in care neuronii ii mai permit sa discearna insemnatatea cuvintelor - imi cer scuze.
Pentru concubina sa: S.T.F, nesimtito !!! (la figurat!!!!!!)

P.S - ca m-am confruntat de multe ori cu chestia asta:
DEFULÁRE s.f. Revenire în conștiință a unui fapt emoțional refulat în inconștient. [< defula, după fr. défoulement].
REFULÁRE s. f. acțiunea de a refula; respingere; înăbușire. ♢ (psihan.) act psihic prin care eul se apără în mod inconștient de dorințele, ideile etc. care contrazic convingerile sau normele morale. (< refula)
Deci am scris bine ca a "DEFULAT", daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?  :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu