My Kid

My Kid

sâmbătă, 31 decembrie 2011

De ce detest Revelionul

De "bagami-as pula-n toti cacatii", d-aia. Il detest pentru ca pula mea trezindu-se intr-o dimineata, mi-a soptit tandru la ureche (pana acolo imi ajunge): "auzi ma, hai sa detestam si noi ceva in afara de monica tatoiu, botezatu si craciun.
- Pai ce? am intrebat eu timid
- Mortii ma-sii, anul nou.
Am ramas siderat pana in abisul constiintei universale:
- De ce, ce ti-a facut ?
Zambind, pula mi-a replicat cu aceeasi aura cu care bivolaru isi lamureste adeptii sa se pise unii pe altii:
- Pentru ca - vezi tu, coaie - cacatul asta cu revelionul nu mai e ca atunci cand eram de 20 de cm deci cand tu aveai 10 ani...Acu e comercial, barosane..ca si craciunul.Te poti pisa relaxat pe tot ce inseamna cu adevarat astea doua - ca sa fii cu adevarat meserias tre' sa de adaptezi, fratie.
Si atunci, tragand o prea-superba basina, mi-am dat seama ca pula mea are dreptate. Pula mea gandeste mai mult si e mai corecta decat toti avortonii care se pupa singuri in cur de incantare ca de revelion arunca 3 petarde si reguleaza o pizda emo atat de beata incat isi inchipuie fericita c-o fute moartea.. Detest craciunul si anul nou din exact aceleasi motive pe care le-am spus in postul anterior si anume, pe scurt: pentru ca atunci ies la iveala toti cacatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu